Job 11 van 20


Report this listing

Solliciteren



Assistant Finance & Administration


Functie

Ben jij iemand die graag administratief bezig is maar wil je meer variatie in je job ?

Spreekt de wereld van de advocatuur je aan?

Werk je graag in Brussel of de rand?

Dan bij jij de persoon die we zoeken!

  • Je beheert de verkoops-facturen van de creditnota's.
  • Je put de financiële informatie in je klantenbestand.
  • Je vult alles in de bestaande systemen voor een goed overzicht.
  • Je bent de contactpersoon voor de klante n in verband met vragen over hun facturen .
  • Je v olgt alle betalingen grondig op.
  • Je brieft je collega's over de stand van zaken en de lopende dossiers zowel facturen als algemene dossiers.
  • Je zorgt voor een verslaggeving en rapportering.
  • Je leidt de startende advocaten doorheen de werksystemen.

Jouw profiel

  • Je hebt ervaring in een administratieve functie/ boekhouding of je hebt dit gestudeerd.
  • Je bent klantgericht en hebt oog voor detail.
  • Je bent stressbestendig en een goede luisteraar.
  • Je beheert prefect het Nederlands maar ook vlot het Engels en Frans
  • Je bent iemand die graag bezig is met cijfers en vooral analytisch kan denken.
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten

Aanbod

  • Je komt terecht in een hecht team.
  • Je werkt van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u (40u/week).
  • 12 extra verlofdagen.
  • Minimumloon van 2100€bruto ( bespreekbaar).
  • Variatie aan extralegale voordelen : MC , hospitalisatie verzekering, 13de maand,...
  • 1 dag per week telewerk mogelijk.
  • Na positieve interim periode krijg je een vast contract aangeboden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht